• Kaip teisingai parkuoti automobilį su automatine pavarų dėže

    Neretai nutika tokia situacija kaip jungiant pavarą girdimas ir juntamas smūgis. Neretai sau užduodame klausimą, gal čia kažkas negeriai su automatine pavarų dėže? Pradedame panikuoti, ieškoti informacijos apie tai. Tčiau visą informaciją apie kokrečiąsituaciją rasti vienoje vietoje nevisuomet yra taip paprasta. Į kausimą, kodėl taip nutinka ir ar jau pradėti ruoštis blogiausiam stengsimės atsakyti ir paaiškinti šioje temoje.

    Atsakysime į klausimas kas yra P rėžimas ir kaip jis atrodo mechaniškai. Vistik supratus konstrukciją kur kas lengviau suprasti ir patį vykstantį procesą.

  • Kaip veikia P "parking" ?

    Automatinės dėžės parkavimo mechanizmas pilnai mechaninis mechanizmas. Jis sudarytas iš dantračio, svirties ir kaiščio.  

    Kai parkingas yra įjungiamas kaištis prispaudžia svirtį ir svirtis mechaniškai užkerta dantratį. Tačiau dantratis turi daug dantukų ir kartais svirtis pataiko tiesiai ant dantračio danties. Tokiu atvėju pargingas nėra įjungimas. Kai nutinka ši situacija automobilis lengvai pajuda ir svirtis veikiama kaiščio yra įstumiama į dantrat. Būdami automobilyje atleidę stabdžio pėdalo po P į jungimo galite pajusti nedidelį automobilio krustelėjimą, kai įvyksta ši situacija.

  • P "parkingo" išjungimas.

    Išjungiant P "parking" rėžimą kaištis yra patraukiamas atgal ir svirtis veikiama spyruoklės pakeliama ir atlaisvinamas dantratis. Po išjungimo dantratis neturi jokios mechaninės strigties ir gali laisvai suktis.

  • Tai kaip vis tik teisingai reikia įjungti P "parking" rėžimą ir palikti automobilį stovėti ?

    1. Sustojus automobiliui D arba R padėtyje, reikia nuspausti stabdžio pedalą. 
    2. Neatleidus stabdžio pedalo nuspaudžiame, užtraukiame, įjungiame (tai priklauso nuo automobilio rankinio tipo) rankinį stabdį. 
    3. Pavarų svirtį perjungiame į N "neutralią" padėtį ir aatleidžiame stabdžio pėdalą.
    4. Nuspaudžiame stabdžio pedalą ir perjungiame pavarų svirtį į P "parking" padėtį.
    5. Atleidžame stabdžio pedalą ir galime užgesinti automobilio variklį.
  • Kam visų tų pasakų reikia? Aš įjungiu paprastai.

    Šis saugus P "parking" įjungimas ypač svarbus, paliekant automobilį įkalnėje, kad ir nedidelėje. Kuomet ikalnėje paprastai yra įjungiamas "parkingas", parkingo svirtis yra užspaudžiama dantračio sikimosi momento. Tokiu būdų visas automobilio svoris yra nukreipiamas ikalnės kryptimi ir visas automobilio stovėjimas yra išlaikomas ant svirties. Po tokio P "parkingo" įjungimo jį išjungti jau tampa sudėtinga, nes visa svorį laikanti svirtis yra labai stipriai užspausta. Automobiliams turintiems trosinį P valdymą dar kartais mechaniškai didele jėga veikiant rankeną automobilio viduje pavyksta išjungti P"parking", o kartais jau būna neįmanoma. Tačiau dėl didelės jėgos panaudojimo būna sulaužomi perjungimo mechanizmo fiksatoriai, ko pasekoje tampa išvis keblu perjunginėti pavaras. Automobiliams turintiems el. P "parking" tai tampa rimtu išbandymu, nes el. P svirties išjungimas, turi kur kas mažesnę išjungimo galią, nei mechaninis su trosu. Ir po netinkamo P ijungimo jums gali daigiau nepavykti pajudėti iš vietos.

     Jei taip nutiko prašykite pagabalbos iš aplinkinių, bandykite išjudinti automobilį ir judinimo metu išjunginėkite P "parking".

    Gan dažnas atvėjis kai dėl šios priežasties sugaištama daug brangaus laiko, vežami automobiliai į remonto dirbtuves ir t.t. O atvykus yra sužinoma, kad priežastis buvo tik maža smulkmenėlė, neteisingai įjungtas automobilio Parkavimo rėžimas.

  • 8 comments

    Noriu paklausti dėl automato alyvos .Jei praleistų ją,ji būtų švari?Nes man laša,nedaug,bet švari alyva.Po truputi,jau savaitę.Dar tris dienas reikalinga mašina.Ar galiu vairuoti?Ir užsidegė geltonas ženkl.Apvalus,aplin punktyrai,ką reiškia.Ačiū.

    Reply

    Koks jūsų automobilis?

    Reply

    Sveiki, noriu paklausti dėl Ranault Clio iii 2010 m. Naujai nupirktas automobilis su automatu. Iki prašyla variklis važiuoja be priekaištų, švelniai jungia pavaras. Vėliau pererjungiant bėgį jaučiasi lyg stabtelėjimas, kartais apsukos iki perjungimo už kyla vos ne iki 5 tūkst. ramiai važiuojant, pajudant iš vietos lyg trūkčiojimas jaučiasi. Kokio rimtumo gali būti bėda, kokia galėtų būti remonto kaina?

    Reply

    Su šiais automobiliais nedirbame.

    Reply

    Sveiki.mano auto visos pavaros dingo.(audi 1.8t multitronic 2001m)jokio gargzdesio ar pasaliniu garsu,svirtis junginejasi lengvai.ar gali taip buti del didelio tepalo trukumo dezeje?nesenai ji buvo atjungta ir per ausinima isbego nemazas kiekis

    Reply

    taip gali būti

    Reply

    Sveiki,turiu BMW E 46 2003m 2ltr.D.Automatas.Kompas meta klaidas Cooling Fan ir Gear monitoring 5.Problema yra vaziuojant 90 ar 100 pulsuoja apsukos nuo 1500 iki 2000apsuku.Klausimas butu koks tai butu gedimas-kaip skubiai reikia remontuot-preliminari remonto kaina ir kiek laiko uztruktu taisymas.Dekui Vidmantas

    Reply

    Reikia remontuoti, nes pavarų dėžė yra uždaras mazgas ir visos šiukšlės kas dylant byra sukrenta į pavarų dėžę ir toliau dalyvauja dėžės tepime. Taip kad situacija toliau tik blogės. Kainos skaičiuojamos defektacijos metu. Internetu apie kainas kalbėti neišeina nes nematoma situacija apie kuria reikia kalbėti.

    Reply