• Automatinių pavarų dėžių hidraulinių blokų gedimai.

    Automatinių pavarų dėžių hidraulinių blokų gedimai įvyksta tuomet, kai ilgai yra nekeičiamas tepalas pavarų dėžėje. Nupirkus naują automobilį salone prie automatinės dėžės tepalo oficialūs atstovai "nekiša nagų". Šios priežastys kodėl taip daroma, iki šiol nėra aiškiai įvardintos. Panašu yra tai, kad nekeičiant teplų automatinėse dėžėse prasideda automobilio nesklandus darbas ir po to jau rimti gedimai.

    Todėl daugelis ir stengiasi atsikratyti automobilio, kai pasiekiama 80 000 - 100 000 km rida. O viso to galėtų ir nebūti, jei jūs žinotumėte, kad dėl visų nelaimių kalčiausi yra nepakeisti pavarų dėžės tepalai.

    Pavarų dėžės tepalus reikia keisti po 50 000 - 80 000 km. Pačiau apie tepalo keitimą: automatinių dėžių pilnas tepalo keitimas.

    Kad varikliui keisti tepalus reikia nuvažiavus tam tikrą kilometražą visi žino, tačiau apie pavarų dėžę turi labai mažai informacijos todėl, apie ką mažiausiai suprantame to labiausiai ir bijome.

  • Automatinių dėžių pabuksavimas.

    Automatinių dėžių pabuksavimas dažnai atsiranda po avarijų. Avarijų metu patiriami automobilio apgadinimai ir dažnai pažeidžiama automatinių dėžių aušinimo sistemos. Per aušinimo sistemas išbėga nemažai tepalo lauk. Remontuojant tokius automobilius dažniausiai sutvarkomi pažeidimai. Bet sutvarkius pažeidimus reikia sutikrinti ir tepalus. Naudoti gerus tepalus. Dažnai dėl taupumo sumetimų pardavėjas apie šiuos dalykus visiškai pamiršta.

    Taip jau nutinka, kad automatinės dėžės parduodamos su tepalo trūkumai, ko pasekoje sulaukiamas dėžės remontas.

    Automatinės dėžės tepalas niekur dingti negali, jei jo trūksta vadinasi tam yra prieš tai buvę priežasčių dėl ko jo trūksta.

  • Blogai veikia Būgninis rankinis.

    Daugumas susiduria su šia problema, kai bandoma atlikti automobiliui valstybinę techninę apžiūrą ir to padaryti neįmanoma, dėl blogai dirbančio rankinio stabdžio.

    Blogas rankinio stabdžio veikimas kyla dėl keletos priežasčių.  

    1. Viena iš jų detalių sudilimas.
    2. Bloga parduodamų dalių kokybė. 
    3. Žema meistrų kvalifikacija remontuojant šią sistemą.

    Mes galime pasiūlyti tinkamas paslaugas sprendžian šios sitemos gedimus. Mes sutvarkome šią sistemą taip, kaip ji ir privalo veikti. Nepritempinėjame rankinio tik tam kad praeitumete TA. Neteisingai sureuliavus rankinį kaista ratai, automobilis naudoja daugiau degalų ir gadinamos visos stabdžių sistemos dalys, nuo teperatųro genda ratų guoliai.