• Automatinių pavarų dėžių remontas - labai sudėtingas procesas. Automatinę pavarų dėžę sudaro, daug įvairių mazgų, nuo kurių visumos, darbo kokybės priklauso automatinės pavarų dėžės darbo kokybė. Automatinių dėžių remonto srityje sėkmingai jau dirbame eilę metų. Per ilgą laiko tarpą, esame surinkę daug vertingos informacijos automatinių pavarų dėžių remonto srityje.

  • Todėl pakankamai greitai ir tiksliai randame geriausius remonto sprendimus įvairiausių gedimų ir sutrikimų atvėju. Neretai pasitaiko, kaip klientai galvoja, jog jų automobilyje sugedo pavarų dėžė. Kreipiasi į mus dėl šių sutrikimų ir pasirodo, kad visos baimės buvo visiškai nereikalingos, nes pagrindinės bėdos yra variklyje arba elektrinėje dalyje.

     

    Norėdami apsaugoti pavarų dėžes nuo gedimų visuomet laiku keiskite automatinių pavarų dėžių tepalus. Keisdami tepalus, nedarykite elementarios klaidos pasirinkdami pigius tepalus, nekeiskite tepalų ten, kur žmonės nedirba su automatinėmis dėžėmis. Yra daug įvairių sprendimų, kurių mažiau patyrę meistrai nežino.

    Ką daryti ir ko nedaryti, jei sugedo pavarų dėžė?

      Jei sugedo pavarų dėžė ar prasidėjo nesklandus jos darbas,

    nerekomenduojame:

    • stengtis toliau važiuoti su mašina;
    • gazuoti ir manyti, kad gal viskas savaime pasitaisys.

    Rekomenduojame:

    • kreiptis į remonto dirbtuves ir paaiškinti situaciją;
    • įvykus gedimui išsikviesti autovežį ir pristatyti automobilį į remonto dirbtuves patikrai.

    Dažniausiai pasitaikantys pavarų dėžių gedimai ir jų priežastys.

      Dažniausiai nutinkantys pavarų dėžių gedimai - dėl pablogėjusio tepimo.

    1. Dėl šios pagrindinės priežasties sudyla ir sugenda pavarų dėžių hidrauliniai valdymo blokai. Hidraulinis valdymo blokas yra vienas brangiausių ir svarbiausias funkcijas atliekantis mazgas. Nuo jo darbo sklandumo priklauso pavarų dėžės švelnus perjungimas iš pavaros į pavarą.
    2. Sudyla ir sukietėja hidraulinę dalį sandarinančios gumos.
    3. Susidėvi reduktoriai.
    4. Sudyla guoliai.

     Automatinių pavarų dėžių remontas atliekamas keliais variantais.

    Tai pilnas pavarų dėžės perrinkimas. Atliekant pilną dėžės remontą yra keičiami remontiniai rinkiniai, hidraulines sankabos (hidrotransformatoriai - pūslės), frikciniai diskai, riebokšliai, filtrai, sugedę krumpliaračiai ir t.t.

  • Remontinis rinkinys jo sudėtyje yra įvairios gumos, atnaujinami susidėvėje stumuokliai, keičiami riebokšliai, keičiamos tarpinės. Pakeitus šias dalis padidėja pavarų dėžėse tepalo slėgis. Jei pavarų dėžės darbinis slėgis yra geras tuomet visos valdomos sankabos dirba tinkamai ir nevyksta dėžės prabuksavimas. Kai visos šios sandariančios gumos sudyla. tuomet ir prasideda pavarų dėžės praslydimai, po kurių visiškai "sudega" dėžė.

  • Hidro transformatorius - puslės

    Tai vienas iš labai svarbių automatinės pavarų dėžės mazgų. Dėl šio hidro transformatoriaus - pūslės pavarų dėžė gali pradėti važiuoti iš vietos. Hidrotransformatorius atlieka dar viena labai svarbia f-ja, pasiekus tam tikrą greitį jis išjungia sukimo momento transformacija per tepalą ir įjungia tiesioginį perdavima iš variklio į pavarų dėžę. Jo viduje yra frikcinis diskas kuris tepamas tepalu ir jo f-ja yra beveik tokia pat, kaip ir mechaninės sankabos. Sudilus šiam diskui važiuojant pastoviu greičiu pastebimas apsukų šokinėjimas, kol galiausiai visiškai jis sudyla. Mes  atliekame hidro transformatoriaus - pūslės remontą - restauravimą.

  • Svarbu:

    Svarbu yra tai, kad visos šiukšlės kurios atsiranda dirbant pavarų dėžėi pasilieka jos viduje. Atsiradus smulkių šiukšlių jos sugeba praeiti, pro dežės filtrus papuola į valdymo bloką ir jį sugadina.

  • Naujausios pavarų dėžės.

  • Šiuo metu sukurtos naujausios 9 pavarų dėžės 9HP. kurios perduoda didesnį sukimo momentą ratams sunaudojant mažiau dėgalų. Ši automatinė dėžė sukurta priekiniais ratais varomiems automobiliams. Lyginant ankstesnių 6 pavarų dėžes su šiomis 9 pavarų dėžėmis kurio ekonomija važiuojant 120 km/h su 9 pavarų dėže pagerėja 16%. 

    Didesnis pavarų skaičius leidžia sklandžiau perjungti pavaras susvelninas perjungimus tarp pavarų, bei erdavinėti į ratus didžiausią sukimo momentą naudojant mažiau degalų.

  • Šios pavarų dėžės pagrindinėse dažniausiai naudojamose pavarose sukonstruotos su mechanine jungtimi, panašiai kaip mechaninės pavarų dėžės. Ši konstrukcija apsaugo pavarų dėžę nuo greito dėvėjimosi ir užtikrina ilgesni sklandų pavarų dėžės darbą.

  • Animacija kaip veikia Multitronic automatinė pavarų dėžė

  • Pasidalinkite šią nuoroda su savo draugais.