• Variklio pagrindinio diržo keitimas

  •  Daugelis automobilių vairuotojų žino, kad variklio pagrindinio diržo keitimas reikalingas pravažiavus automobiliui tam tikrą kilometražą.  Įvairūs automobilio aptarnavimai atliekami po tam tikrų ridų.

    Taip pat ne išimtis ir variklio pagrindinio diržo keitimas. Šis aptarnavimas pagal skirtingas variklių konstrukcijas turi būti atliekamas pravažiavus 80 000 - 200 000 km.  Dažniausiai pasitaikantis keitimo intervalas yra apie 120 000 km. Tačiau kiekvienam automobiliui tiksliai sužinoti, kada turi būti variklio pagrindinis diržas keičiamas, reikia pasitikrinti gamintojo automobilio nurodytuose aptarnavimuose, kurie visada yra pateikti automobilio techniniam žinyne perkant kartu su automobiliu, arba autoremonto įmonėse.

     
    Variklio pagrindinio diržo keitimas, kada tai reikia atlikti.
     
  • Variklio pagrindinio diržo keitimo sudedamosios dalys

     

    1. Variklio pagrindinis diržas.
    2. Paskirstymo velenėlių (o) riebokšliai(is).
    3. Variklio pagrindinio diržo atraminiai guoliai.
    4. Vandens siurblys.
    5. Variklio pagrindinio diržo įtempėjas.
    6. Variklio alkūninio veleno riebokšlis.
  • Variklio pagrindinio diržo keitimas generatoriaus dalis

    1. Generatoriaus - kondicionieriaus diržas.
    2. generatoriaus diržo automatinis įtempėjas.
    3. generatoriaus diržo atraminis guolis.
    4. vairo stiprintuvo diržas.
  • Klaidos atliekant variklio pagrindinio diržo keitimą.

    Pirmiausiai paaiškinkime, kodėl aplamai keičiamas pagrindinis variklio diržas. 

     

    Variklio pagrindinis diržas keičiamas, ne todėl kad jis yra blogas jis keičiamas tam, kad 100 000 km kitaip tariant visą savo gyvavimo ciklą po keitimo nenutrūktų. 

    Todėl keičiant variklio diržą privaloma pakeisti visas detales, kurios dirba kartu su pagrindiniu diržu ir visiškai, ne dėl to, kad jos blogos, o dėl to, kad sekantį diržo darbo ciklą jos nesudiltų ar kitaip nesugestų.

     

    1. Variklio pagrindinio diržo keitimas dažnai atliekamas neturint variklio fiksavimo įrankių.(tam naudojami markeriai, kad pasižymėti kaip buvo uždėtas prieš tai buvęs diržas)

    Tokiu keitimo principu yra netiksliai montuojamas pagrindinis variklio diržas, nes seno ir naujo diržo ilgiai skiriasi. 

    2. Dėl neturimų įrankių arba skubėjimo kuo greičiau pakeisti diržą nekeičiami riebokšliai Nr. 2, 6 todėl per sekantį diržo gyvavimo ciklą didelė tikimybė, kad per juos pradės tekėti alyva. Riebokšlių kainos dažnai svyruoja nuo keletos iki keliolikos eur. Tačiau ju nepakeitus teks kartoti visą procedūrą iš naujo, kad juos pakeisti.

    3. Kartais bandoma, palikti seną vandens siurblį dar vienam gyvavimo ciklui.

    Taip pat dažnai pakeitus pagrindinį variklio dirža generatoriaus dalis paliekama su senomis detalėmis.

    Čia taip pat iškyla nemažos rizikos, kad po kurio laiko pradėjęs irti gen diržas gali būti įtrauktas po pagrindiniu diržu ir jį nutraukti, nesvarbu, kad jis buvo pakeistas nauju. Kad taip neįvyktų reikia kartu keisti ir gen diržą su jam priklausančiomis detalėmis.

    Pagrindinio diržo keitimo esmė yra ta, kad klientas su automobiliu turi važiuoti visą diržo gyvavimo ciklą pakeldamas variklio dangti tik tepalo ir filtrų keitimui, o ne spręsti kažkokius garsus iš variklio diržų, ar skysčių pratekėjimo klausimus.

  • Variklių remonto pagrindinio diržo keitimo kainas rasite čiaKainininke 7 pastraipoje

    Kainininkas

  • Nepamirškite nurodyti savo automobilio Markę, modelį, pagaminimo metus, darbinį tūrį ir galingumą.